[Fanda] iris readiris

Jan Danko danko na braillnet.cz
Pondělí Listopad 30 10:41:22 CET 2009

No to za to stojí.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
e-mail: danko na braillnet.cz
Mobil: 605 742 899

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Petr Bláha
Odesláno: 30. listopadu 2009 10:30
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] iris readiris

Já ten opticbook ještě nemám, rozlišení si teď z hlavy nevybavím, ale není
tak důležité. Pravda je že ve skenování obrázků moc nevyniká, ale vzhledem k
tomu že je dělaný přímo pro digitalizaci knih, tak není divu.
Ve skenování knih je ale orpavdu perfektní, i na 300 DPI téměř žádná
chybovost, navíc ta rychlost je naprosto bezkonkurenční, naskenování
dvojstránky včetně vrácení hlavy za necelých sedm vteřin.

http://www.eset.cz