[Fanda] iris readiris

Jan Danko danko na braillnet.cz
Pondělí Listopad 30 09:22:09 CET 2009

HM jenže to neřeší to, když v práci dostanu knihu, která se nevejde do a
čtyřkového skeneru. Jinak velmi zajímavej tip. Z toho důvodu se koukám po
nějakym a trojkovim s dobrou rychlostí a kvalitním rozpoznáváním za slušnou
cenu. Pracuji s vědšími formáty než a 4.

Dík.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
e-mail: danko na braillnet.cz
Mobil: 605 742 899

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Petr Bláha
Odesláno: 30. listopadu 2009 9:08
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] iris readiris

Tak předně je mnohem mnohem rychlejší, a taky má tu jednu stranu  skla až k
hraně celýho skeneru, čimž pádem se na tom daj výborně skenovat a4kový
knížky po stránkách, že se prostě ta druhá strana kterou momentálně
neskenuješ přehne přes tu hranu.
Výrobce je Plustek.

http://www.eset.cz