[Fanda] iris readiris

Jan Danko honzadanko na volny.cz
Pondělí Listopad 30 08:52:16 CET 2009

Ahoj,

Prosím tě jaký výrobce vyrábí tebou zmiňovaný scanner?

Díky.

Já používám pořád od Umaxu ASTRA SCAN 4750. V čem je obtic book lepší, než
scannery od Umaxu a HP?
Díky Moc za info

Pěkný den
Honza Danko

E-mail: danko na braillnet.cz
-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Petr Bláha
Odesláno: 30. listopadu 2009 2:18
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] iris readiris

Tak například ke scanneru Opticbook 4600, což je v současné době asi
nejlepší scanner knih, je Iris readiris dodáván v plné verzi, což bohužel
navyšuje cenu scanneru na 13000. Předchozí model Opticbook 3600 je podstatně
levnější - zhruba o polovinu, protože tam ještě plná verze iris readiris
není.