[Fanda] Program ke stazeni metasouboru

Vítek tapin na wo.cz
Neděle Listopad 29 19:52:06 CET 2009

Dobrý den,

moc díky za radu, ale já v těchto specifických případech přítomnosti meta¨souborů na stránce pasu po url adresách živých streamů daného rádia. Jde mě o situaci, kdy kliknu na live, poslouchejte, živě atd. a následná sekce je příliš rozsáhlá např. 50 odkazů a více, a já musím metasoubory hledat ručně a poté stahovat pro otevření v poznámkáči a vykutání živého streamu z nnich. Někdy bývají nadepsány poněkud vágně a nesmyslně, tedy nikoli 32kb/s nebo formátem atd. ale dost nesrozumitelně, takže nevím, že právě jsem tabem přes takovýto metasoubor přejel. Já potřebuji něco automatizovaného, co by zjistilo přítomnost takovýchto metasouborů a rovnou je buď soslo na disk, nebo mě v nějaké sidebar na jejich přítomnost upozornilo a nabídlo možnost stažení. Vím, existuje URL Snooper nebo Free http sniffer viz
http://tapin.uvadi.cz/stream.php
, nicmméně nástroj popsaný výše by se rovněž dost hodil.

Tedy ve zkratce nejde mě o přehrání audiovizuálního obsahhu, ale o url adresy obsažené v metasouborech.

s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "Tomas Valusek" <tvalusek na seznam.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 29. listopadu 2009 18:23
Předmět: Re: [Fanda] Program ke stazeni metasouboru

Dobrý den,

já bych zkusil přehrávač Songbird - je to vlastně kříženec Firefoxu a
VLC playeru, potažmo GStreameru. Jeho zajímavou vlastností je, že v
momentě kdy vlezete na stránku obsahující audio soubory či playlisty je
program najde a nabídne v separátní části okna. Je tak velmi pohodlné si
přehrát například písničky odkazované na stránce bez toho, aby se muselo
cokoli napřed někam umístit na disk počítače.

TomVal

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4646 (20091129) __________

http://www.eset.cz