[Fanda] iris readiris

gp1 gp1 na nextra.sk
Neděle Listopad 29 19:16:42 CET 2009

Ahoj!
Plná verzia, mal som demo s časovým obmedzením,  je pomerne grafická, takže
screen readery si s tým asi nepomôžu, ale výsledky rozpoznávania sú
porovnatelné s Finereaderom. Aj demo verzia dodaná so scanerom HP mala
napodiv chybovosť rovnakú ako finereader. Akurát mi vadilo, že oproti FR sa
nedali korigovať bloky textu a obrázky.
Zatial som však nenašiel firmu schopnú Readiris dodať na náš trh. Dodávatel
scanera sa vyhováral, že to nie je jeho starosť a žiadna firma nebola
ochotná dodať tento soft.

Peter

----- Original Message -----
From: "Petr Bláha" <hammet.pb na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, November 29, 2009 1:24 PM
Subject: [Fanda] iris readiris

Zdravím na konferenci.
Chci se zeptat, jestli tu náhodou nemá někdo zkušenost s tímto programem?
Všichni tu básníme o finereaderu, jak je úžasnej, jak dobře skenuje, ale co
jsem tak koukal na netu, tak iris readiris prý taky dosahuje výbornejch a
možná ještě lepších výsledků při skenování, než finereader.
Akorát že teda vůbec netuším jestli v něm je čeština, jak je nebo neni
přístupnej se screenreaderem, apod.
Proto bych se chtěl zeptat, jestli ho někdo z vás náhodou netestoval a nemoh
by se podělit o svoje zkušenosti a postřehy.

http://www.eset.sk