[Fanda] thunderbird 3 a SMTP

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Neděle Listopad 29 19:13:38 CET 2009

Zdravím,
tak naštěstí si můžu odpovědět sám. Nějak jsem si nevšiml, že během 14
dnů, co jsem nainstalil TB 3.0 beta 4 a včerejškem, se objevila novější
verze, která byla dostupná i pro přímou aktualizaci v programu. Tato
aktualizace označená jako bezpečnostní, naštěstí vyřešila i můj problém
a umožnila při pokusech o odesílání zpráv vyplnit hesla pro všechny mi
dostupné SMTP servery.
Mějte se

Dobrý den,
když už se tu mluvilo o tomto programu, tak bych ho s NVDA rád začal
používat místo OE 6. Bohužel se vyskytly některé chyby, které tomu brání.
Nejdříve jsem vůbec nemohl ani stahovat zprávy. Tohle se odstranilo až když
jsem použil tlačítko "Příjmout". Teprve tehdy, si řekl program o hesla
postupně k všem účtům. Dále to však trvá v tom, že když chci něco odeslat.
Vyskočí pouze dialog Nepodařilo se získat heslo pro daný smtp účet. Jak to
můžu zadat? Sice tam je zatrženopoužít jméno a heslo xx na yy
<mailto:xx na yy>, ale stejně to
nejde. Poradí někdo?
Jinak už by to víceméně šlo používat.
Díky moc