[Fanda] Program ke stazeni metasouboru

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Neděle Listopad 29 18:23:16 CET 2009

Dobrý den,

já bych zkusil přehrávač Songbird - je to vlastně kříženec Firefoxu a
VLC playeru, potažmo GStreameru. Jeho zajímavou vlastností je, že v
momentě kdy vlezete na stránku obsahující audio soubory či playlisty je
program najde a nabídne v separátní části okna. Je tak velmi pohodlné si
přehrát například písničky odkazované na stránce bez toho, aby se muselo
cokoli napřed někam umístit na disk počítače.

TomVal