[Fanda] NVDA a plynulé čtení web stránky (Re: jak na zapomenuté heslo do webvisa?)

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Neděle Listopad 29 10:17:25 CET 2009

Ahojky Tome.
Plynulé čtení blbne, jestliže je zapnutej driver sapi4. když si dáš
sapi5, nebude s tím problém.
Zatím asi pánové nepřišly na to, kde se to pokazilo, protože ještě v
červnu to bylo ok a pak od nějakého snapshotu tuším 3000 či tak nějak se
to pokazilo. Nejvíc to blbne s wintalker voicem.
Možná to tedy bude touhle příčinou.
S pozdravem Radek Žalud.