[Fanda] NVDA a plynulé čtení web stránky (Re: jak na zapomenuté heslo do webvisa?)

Max Vavrek maks.vavrek na seznam.cz
Neděle Listopad 29 10:11:16 CET 2009

zdravim mám jeden dotaz proč mi nvda při načítání webu čte prázdný prázdný
mám explorer 8 a prostě mi nvda nechce načítat webové stránky
----- Original Message -----
From: "Peter Vágner" <pvdeejay na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, November 29, 2009 9:32 AM
Subject: Re: [Fanda] NVDA a plynulé čtení web stránky (Re: jak na zapomenuté
heslo do webvisa?)

Dobrý deň,

Dňa 29.11.2009 6:39, Tomas Valusek  napísal:
> jak se dá v NVDA spustit
> plynulé čtení webové stránky. NVDA+šipka dolů se nechytá.

NVDA+šípka dolu by malo normálne fungovať. Nefunguje vám to na každej
web stránke, rovnako vo Firefoxe aj v Internet explorery?
Aby toto fungovalo musí byť práve aktívny virtuálny prehliadač, teda
nesmie byť zapnutý formulárový režim, ale predpokladám, že toto je
samozrejmé.

PV

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4643 (20091127)

http://www.eset.cz