[Fanda] Nějaké zkušenosti s multifunkční tiskárnou

Michal Krch michal.k na braillnet.cz
Sobota Listopad 28 19:06:22 CET 2009

Dobrý podvečer,
používám multifunkci Canon MP600. Co se týče skenování knih je pravdou, že
okraj aktivní plochy skeneru  je několik cm  od hrany přístroje. To může být
nevýhodné u větších knih. Za výhodu bych ovšem považoval stabilitu, která je
oproti přenosným skenerům nesrovnatelně větší. S FineReaderem  funguje
bezproblémově. Tolik k funkčnosti leč je dobré vědět, že multifunkce je
dosti rozměrné zařízení a také je potřeba počítat s tím, že pokud se
porouchá skener jde do opravy celé zařízení tedy skener i tiskárna.
Výhodou multifunkce je samosebou možnost využití i jako kopírky a výše
zmiňovaný model zvládá kopírovat  i CD. Pochopitelně na potiskovatelná
media. Ale to už poněkud odbočuji z hlavního způsobu použití.
Michal

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] On Behalf Of Martin Beran
Sent: Saturday, November 28, 2009 2:20 PM
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Subject: [Fanda] Nějaké zkušenosti s multifunkční tiskárnou

Ahoj Fandové,
zdá se, že mi začíná odcházet tiskárna do hardwarového nebíčka, tak
uvažuji nad novou a nemohu se rozhodnout, zda koupit nějakou
multifunkční, tzn. se scannerem nebo bez.
Rozhodně by šlo spíše o inkoustovku, protože tisknu minimálně.
Vím, že samostatný scanner mi asi nabídne lepší vlastnosti než nějaký
zabudovaný v tiskárně, ale pravda je, že ten můj stávající už je také
hardwarový dědeček, tak váhám, zda po jeho dosloužení investovat do
nového, či zda jej nahradí multifunkce.
Testoval na tom někdo z Vás třeba knihy a podobné dokumenty? Nahradí
multifunkce samostatný scanner v případech, kdy člověk nescannuje nějaké
fotografie a podobné na rozlišení a detaily náročnější věci? Uměl by s
tím komunikovat FineReader?
Pravda je, že čas od času scannuji obaly od vypůjčených CD, ale
předpokládám, že takové věci multifunkční zařízení dnes zvládají hravě.
Máte-li někdo nějaké zkušenosti z testů či používání, budu moc rád.
Martin.