[Fanda] Nějaké zkušenosti s multifunkční tiskárnou

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Sobota Listopad 28 18:36:38 CET 2009

  zdravím na Fandě,
inkoustová tiskárna je sice levná na pořízení, ale provoz se prodraží, i při
jen občasném tisku,protože jsou náchylné k zasychání. A tisk je pomalejší.
Multifunkční tiskárna má výhodu v tom, že obvykle nemusí být ani zapnutý
počítač a je to i rychlá a levná kopírka, ale pozor obvykle jen samostatných
listů. Knížka se  u běžných typů neprotáhne. Předlohu si to bere podobně
jako tiskárna papír pro tisk.
Na skenování knížek je vhodný samostatný scaner a tiskárna, nejlevněji na
mnoho let vyjde laserová. Obé však obvykle vyžaduje propojení a zapnutý
počítač.  Toť má zkušenost se všemi těmito druhy.
     Pepa

From: "Martin Beran

Ahoj Fandové,
zdá se, že mi začíná odcházet tiskárna do hardwarového nebíčka, tak
uvažuji nad novou a nemohu se rozhodnout, zda koupit nějakou
multifunkční, tzn. se scannerem nebo bez.
Rozhodně by šlo spíše o inkoustovku, protože tisknu minimálně.
Vím, že samostatný scanner mi asi nabídne lepší vlastnosti než nějaký
zabudovaný v tiskárně, ale pravda je, že ten můj stávající už je také
hardwarový dědeček, tak váhám, zda po jeho dosloužení investovat do
nového, či zda jej nahradí multifunkce.
Testoval na tom někdo z Vás třeba knihy a podobné dokumenty? Nahradí
multifunkce samostatný scanner v případech, kdy člověk nescannuje nějaké
fotografie a podobné na rozlišení a detaily náročnější věci? Uměl by s
tím komunikovat FineReader?
Pravda je, že čas od času scannuji obaly od vypůjčených CD, ale
předpokládám, že takové věci multifunkční zařízení dnes zvládají hravě.
Máte-li někdo nějaké zkušenosti z testů či používání, budu moc rád.
Martin.