[Fanda] jak začít s thunderbirdem?

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Sobota Listopad 28 14:33:04 CET 2009

Ahoj,

takže pár tipů:

* Chytré složky - způsob reorganizace složek. Pokud chceš mít složky
podobně jako v Outlook Express, zvol v nabídce Zobrazení/Složky položku
Všechny.

* Čtení zprávy: Previeš okno jsem vypnul, do zprávy chodím Enterem.
Thunderbird 3 ve výchozím nastavení otvírá zprávy v novém panelu,
přechod mezi panely je Ctrl+Tab, zavření panelu Ctrl+W. Já si to ale v
nastaveních změnil, zpráva se mi tak otvírá do nového okna, které zavřu
přes Esc.

* Pokud se chceš rychle dostat k textu zprávy, dej Ctrl+A - všechen text
se označí a přeskočíš pole záhlaví, po nichž je možno tabovat a dostat
se tímto způsobem ke kontextové nabídce těchto polí.

* No a samozřejmě existuje nápověda, ve které se dočteš o základních
možnostech programu.

TomVal