[Fanda] Nějaké zkušenosti s multifunkční tiskárnou

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Listopad 28 14:19:49 CET 2009

Ahoj Fandové,
zdá se, že mi začíná odcházet tiskárna do hardwarového nebíčka, tak
uvažuji nad novou a nemohu se rozhodnout, zda koupit nějakou
multifunkční, tzn. se scannerem nebo bez.
Rozhodně by šlo spíše o inkoustovku, protože tisknu minimálně.
Vím, že samostatný scanner mi asi nabídne lepší vlastnosti než nějaký
zabudovaný v tiskárně, ale pravda je, že ten můj stávající už je také
hardwarový dědeček, tak váhám, zda po jeho dosloužení investovat do
nového, či zda jej nahradí multifunkce.
Testoval na tom někdo z Vás třeba knihy a podobné dokumenty? Nahradí
multifunkce samostatný scanner v případech, kdy člověk nescannuje nějaké
fotografie a podobné na rozlišení a detaily náročnější věci? Uměl by s
tím komunikovat FineReader?
Pravda je, že čas od času scannuji obaly od vypůjčených CD, ale
předpokládám, že takové věci multifunkční zařízení dnes zvládají hravě.
Máte-li někdo nějaké zkušenosti z testů či používání, budu moc rád.
Martin.