[Fanda] WebbIE - internetový prohlížeč pro nevidomé

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Listopad 28 10:59:26 CET 2009

Zdravím, zkoušel to někdo z vás? Kdysi jsem to zkoušel, je to již dosti dávno. Zajímají mne důvody, proč se to neuchytilo, či naopak zkušenosti lidí, které by mohly zaujmout naše členy. Stránka projektu je zde: http://www.webbie.org.uk/cz/index.htm
Kdysi jsem o tom myslím psal v Maildisku, ale to už je dlouho. Pak snad můj nástupce Standa, ale nějak se o tom moc nemluvilo a vyšumělo to. Tak nevím. Zkusím to s NVDA, jak se to bude chovat. Jedna paní by ráda stahovala mp3 z archivu českého rozhlasu, ale jaksi se tam zamotala, třeba by jí to pomohlo. Na dálku je obtížné lidem radit, jak si mají přenastavit chování prohlížeče. Mirek