[Fanda] jak začít s thunderbirdem?

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Sobota Listopad 28 00:57:59 CET 2009

Zdravím fandové.
Jedna moje kamarádka má teď čerstvě nainstalované v počítači win7, nicméně
nemá tam žádného poštovního klienta.
Je zvyklá používat Outlook express. Když jsem ale stáhnul windows mail,
nešel tam nainstalovat. Hodilo to nějakou hlášku, už si bohužel nepamatuju
jakou.
něco s pamětí, přitom je to blbost, protože paměti je tam habaděj.
Tak jsem si říkal, co takhle thunderbird. Sám jsem ho ale nikdy nepoužíval a
tak dřív, než jí ho nainstaluju bych se s ním rád  obeznámil. A proto bych
chtěl poprosit někoho, kdo ho používá, jestli by mi nemohl poslat nějaký
manuálek základních věcí. Např jak thunderbird co nejefektivněji nastavit,
jaké tam jsou zkratkové klávesy pro příjem a odeslání pošty, jestli umí
používat windowsácké kontakty, nebo jestli si to importuje do nějakého svého
adresáře, či prostě zkrátka můžete mi někdo trošku vysvětlit jak s tím?
Já sám bych si to též rád vyzkoušel, ale nějak jsem na to zatím nesebral
odvahu, pořád jsem zatvrzele zůstal u outlook expressu. Jednou jsem to tady
už měl nainstalované, ale odradily mě ty sloupce. Z Outlook expressu jsem
zvyklý nejdřív na jméno odesilatele a pak až na předmět zprávy. a obráceně
mi to fakt těžce nevyhovuje. Tohle se dá nějak přenastavit?
Předem děkuji,
s pozdravem Radek Žalud.