[Fanda] Neprijeti prispevku na NVDA-konferenci

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Sobota Listopad 28 00:06:23 CET 2009

Zdravím.
Adame Tvůj mail jsem z konference dostal, jen mám pocit, že na něj nikdo
nereagoval.
Nicméně já tuhle taky něco posílal do konference a taky mi to zpět nepřišlo.
takže se nabízí vysvětlení, že všem ostatním to přijde, ale ten kdo to
poslal tak jednoduše ostrouhá mrkev.
To nám ale asi osvětlí Peťo Vágner.
Ten bude určitě vědět, kde je zakopaný labrador.
S pozdravem Radek Žalud.

----- Original Message -----
From: "Adam Mikulášek" <mikulasek na centrum.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 26, 2009 2:40 PM
Subject: [Fanda] Neprijeti prispevku na NVDA-konferenci

Dobrý den,
     nedávno jsem se přihlásil na konferenci vývojářů NVDA a poslal jsem tam
příspěvek s několika drobnými návrhy na vylepšení tehdy ješte neuvolněné
NVDA 2009, jako je např. ohlášení pozice kurzoru v dokumentu či vyčítání
konkrétních sloupců v seznamech typu "ListView" a příspěvek se dosud v
konferenci neobjevil. Jsem v pořádku zaregistrován, zprávy mi normálně
chodí, ale ta má nebyla uveřejněna. Rád bych se zeptal těch fandů, kteří
jsou zároveň členy výše zmíněné konference, jestli se tam příspěvky
schvalují a jaký by mohl být důvod zamítnutí mého příspěvku.
Zprávu jsem posílal na adresu: nvda-dev na lists.nvaccess.org
Díky.

     Adam Mikulášek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4638 (20091126)

http://www.eset.cz