[Fanda] NVDA a čtění schránky - omezená velikost

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Sobota Listopad 28 00:01:44 CET 2009

Zdravím.
Tady se chtě nechtě musím zastat Jaromíra.
Jestliže používá např the bat na práci s emailovými zprávami, proč by se
nemohlo právě pro tyhle případy omezení schránky zrušit a nebo to alespoň
zvětšit na větší počet znaků, který by NVDA byl schopen přečíst?
To přece nemůže být zas takový problém. Jestli to má pomoci dobré věci, proč
to neudělat? Též si myslím, že číst si přes schránku např třicet kylo textu
je blbost, ale zase pro tyhle účely by se to hodit mohlo a zrovna myslím, že
pokud je to jediná možnost, jak číst maily v programu The bat, tak proč to
nezměnit? To by snad neměl být problém s vývojáři prokonzultovat. Je to bude
stát možná hodinku laborování, ale minimálně jednomu uživateli to pomůže k
větší spokojenosti a bude zas o důvod víc, proč pět na NVDA chválu.
Takže Peťo zkus nad tím prosím pouvažovat, nešlo-li by to nějak šikovně
vymyslet.
S pozdravem Radek Žalud.

----- Original Message -----
From: "Jaromír Vít" <jaromir.vit na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, November 27, 2009 7:59 PM
Subject: Re: [Fanda] NVDA a čtění schránky - omezená velikost

Aha, dobře, já tu schránku začal používat jako berličku, kdy mi The Bat!
NVDA nečte. Asi si umíš představit tu časovou náročnost, kdybych měl na
slepo každou zprávu ukládat do textu a pak to číst. To otevírání textového
editoru a manipulace s textem zabere daleko více času, než dát ve zprávě
ctrl+a, ctrl+c a NVDA+c. Tak to jen pro vykreslení toho, proč jsem se o
omezenou schránku zajímal. Díky, Mirek P.S. Nemůžu si tu velikost nějak
přeprogramovat?