[Fanda] zvukove menu v RockBoxu

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Listopad 27 21:59:59 CET 2009

Zdravím Boženko,
žel ta angl. není až tak dobrá, abych s tím mohl do konfery. Ještě by mne
zajímalo, je-li nějaká možnost zjistit stav baterie, aniž bych pro tohle
hlášení musel až do systému a informacích o baterii.V nastavení mám položku
"hlásit stav baterie", či jak to tam je, zapnuté. Jinak, samozřejmě se to
chová jinak při těch tlačítcích. Snad na to příjdou sami, že ta Sansa má
tenhle tik. Na druhou stranu, jsem stejně nadšenej, že to už jede až takhle
vymakaně.
Zdravím a Díky
Honza

----- Original Message -----
From: "Boženka Gogoľáková" <gogolakova na nextra.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, November 27, 2009 6:20 PM
Subject: Re: [Fanda] zvukove menu v RockBoxu

Ahojky,
je to zvláštne, asi sa to bude týkať len vášho prístroja. Ja mám Rockbox na
Iaudiox5 a tam keď spustím prehrávanie a dlhšie podržím vypínanie vrátim sa
na názov skladby ktorú prehrávam. Ak stlačím menu počas prehrávania, ponúka
sa mi to čo píšete. Prehrávač sa mi teda nevypína po zastavení nahrávky, ale
hovorí ďalej.
Môžete sa ale prihlásiť do konferencie Rockboxu ak vládnete angličtinou a
tam popísať svoj problém podrobnejšie, určite vám tvorcovia budú vedieť
poradiť.
Konferenciu nájdete na adrese
www.rockbox.org
Božka