[Fanda] NVDA a čtění schránky - omezená velikost

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Listopad 27 19:59:27 CET 2009

Aha, dobře, já tu schránku začal používat jako berličku, kdy mi The Bat! NVDA nečte. Asi si umíš představit tu časovou náročnost, kdybych měl na slepo každou zprávu ukládat do textu a pak to číst. To otevírání textového editoru a manipulace s textem zabere daleko více času, než dát ve zprávě ctrl+a, ctrl+c a NVDA+c. Tak to jen pro vykreslení toho, proč jsem se o omezenou schránku zajímal. Díky, Mirek P.S. Nemůžu si tu velikost nějak přeprogramovat?