[Fanda] co je prosím nového v tom novom Nvda2009

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pátek Listopad 27 19:56:21 CET 2009

priatelia skúste si z menu Pomocník zobraziť Novinky.
Českí priatelia to budú mať hesky česky vďaka Radkovi a Lukášovi a
slovenskí kamaráti pekne po slovensky vďaka mne.

Dňa 26.11.2009 18:58, ondrej rosik  napísal: