[Fanda] zvukove menu v RockBoxu

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pátek Listopad 27 16:32:41 CET 2009

Zdravím dnes ještě jednou,
tentokrát prosím ty, co používají soft z předmětu. Před pár dny jsem přišel
na to, že už nějaký čas je k dispozici možnost používat na mé Sanse e200 v2,
rockbox v tak pokročilé funkčnosti, že to dělá vše, co nedělala ta letní
jedna/jedny z prvních verzí. tj. nahrává a je schopno opravdu ozvučit menu.
Navíc koncem září upravili program Rockbox utility, kterým lze operace s
přehrávačem provádět automaticky. Jen se u mého zařízení ve všech případech
objevuje za označením kulatá závorka obsahující slovo "unstable". Tedy ještě
stále asi není žádoucí stabilita..... Mne by však zajímalo, jestli je
normální i u starších přístrojů, když při přehrávání nějakého mp3, dám
stopku, tak se s vypnutím vypne i ozvučení. Nejdřív jsem měl dojem, že se
musí přístroj vypnout a zapnout, pokud jsem nechtěl tedy znovu zapnout
přehrávání a courat se v menu při přehrávání. Posléze se ukázalo, že když
krátce stisknu tlačítko "power" přehrávač nabídne vytvoření nové záložky. V
ránci tohoto dotazu opět přístroj promluví a já stisknu tlačítko menu, čímž
vyskočím z ukládání, a opět můžu bez vypínání "courat v menu" i bez
současného přehrávání zvukového souboru. Nemýlím se, když si představuji, že
to souvisí s tímto novějším přístrojem? Pokud ne, tak dá se to řešit nějakým
nastavením?
Díky moc za odpovědi
Honza