[Fanda] problem s flashplayerom

ondrej rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Listopad 27 15:10:19 CET 2009

Pekný deň,
V elektronickej jazykovej škole používame na komunikáciu flashplayer (je
v tom chat, aj prenos zvuku a obrazu). Mám ale taký problém, že pri
prvom spustení stránky s aplikáciou sa neprenáša zvuk (zrejme
bezpečnosť, aby ma druhá strana nemohla nahrávať...)
Problém je v tom, že
1) v oblasti tej aplikácie sa nie vždy darí nájsť tlačidlo settings v
kontextovej ponuke
2) ak ho nájdem, okno s nastaveniami sa zobrazí v oblasti flashovej
aplikácie a nie vždy sa tam darí dostať a nastaviť to, čo potrebujem.
Existuje nejaké rozumné nastavenie flashplayera v rámci možností siete
internet? Prehľadal som to všetko, ale nenašiel som, ale možno viete o
nejakom riešení.
Používam jaws 10, ie 7.

     Ondrej