[Fanda] tvorba webu

Pátek Listopad 27 11:12:05 CET 2009

Ahoj Ondro,

primární problém je nejspíše v  v tom, že Tvá stránka zatím vůbec není
v indexu Google -- pokud na ní nevedou odkazy z jiné, již indexované
stránky, Google se o ní zkrátka nedozvěděl. Tuto věc lze vyřešit
ručním přidáním stránky do indexu, příslušný formulář je na adrese

http://www.google.com/addurl

je zde však grafická CAPTCHA, takže je potřeba Webvisum či nějaký
koukavec -- Tvou adresu www.bratrondrejko.cz jsem tam však právě
přidal, takže už to řešit nemusíš. Teď je potřeba několik dní počkat,
než  Google požadavek zpracuje. Druhou otázkou potom je, na jaké
pozici se následně Tvá stránka objeví při zadání toho kterého dotazu.
Tohle téma je mnohem komplikovanější, ale začal bych je řešit až v
okamžiku, kdy stránka bude v indexu vůbec zařazená. Třeba se rovnou
umístí na slušném místě a nebude nutné řešit nic...

AHoJ

Michal