[Fanda] Pridani slovniku do IE, bylo: RE: PC Translator

Michal Jelínek babyhirsch na centrum.cz
Pátek Listopad 27 10:40:25 CET 2009

Dobrý den,

po soukromých kanálech se ke mně dostal dotaz, jak přidat slovnik.seznam.cz
do poskytovatelů vyhledávání, když už jsem zde možnost zmínil.

1. Přejděte na slovnik.seznam.cz.
2. Přepínačem nastavte směr a jazyk překladu.
3. Do editačního pole pro vyhledání zadejte slovo TEST - psáno velkými
písmeny a potvrďte.
4. Na stránce s výsledkem přejděte CTRL+E do editačního pole pro
vyhledávání.
5. Stiskem CTRL+šipka dolu rozbalte nabídku s již přidanými poskytovateli.
6. Zde vyberte podmenu "Přidat poskytovatele vyhledávání" a v něm položku
zastupující vyhledávací službu. Při mém nastavení přepínačů je ku příkladu
touto položkou "Slovník CZ/EN".
7. V otevřeném dialogu stiskněte tlačítko "Přidat". Zde je také možné
nastavit, že tento poskytovatel bude výchozí = po CTRL+E v Exploreru bude
právě on nastaven pro vyhledávání.
8. To je celé.

Nastavení platí pro IE 7 a 8.

Postup používání je popsán níže.