[Fanda] televizní karta

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Čtvrtek Listopad 26 14:54:25 CET 2009

Ahoj, Jirko,
zkus se mrknout před spuštěním ladění, zda tam není nějaké rozbalovací
či jiné volítko, které většinou bývá pro ladění na kabelovce, zvlášť
pro analog, pro digitál, satelit a pak terpve dej ladit.
Další věc je nastavení normy - pro kabeluvku od UPC je nejlepší mít
PAL BG, ale mám pocit, že to je u různých karet někdy různé.
Placené programy Ti to zřejmě nepůjdou - např. HBO, pokud je nemáš placené.
Co já vím, tak na settopboxu od kabelovky můžeš přijímat digitál jen
buď do televize nebo do TV karty, ovšem, pokud umí AVER přijímat
digitální signál, jenže rozdělení signálu musí být ještě před
settopboxem.
Podle Tvého popisu je tedy prostředí asi blind friendly? já ani ne tak
kvůli sobě, spíše, abych o tom měl povědomí, že jsou tyhle karty blind
friendly.
Na Pinnaclu - interní TV kartě zachytávám všechny analogové UPC
programy - platíme si rozšířenou nabídku za šest stovek. popravdě
řečeno to už moc nevyužívám - ke své škodě.
Miloš