[Fanda] Neprijeti prispevku na NVDA-konferenci

Adam Mikulášek mikulasek na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 26 14:40:50 CET 2009

Dobrý den,
     nedávno jsem se přihlásil na konferenci vývojářů NVDA a poslal jsem tam příspěvek s několika drobnými návrhy na vylepšení tehdy ješte neuvolněné NVDA 2009, jako je např. ohlášení pozice kurzoru v dokumentu či vyčítání konkrétních sloupců v seznamech typu "ListView" a příspěvek se dosud v konferenci neobjevil. Jsem v pořádku zaregistrován, zprávy mi normálně chodí, ale ta má nebyla uveřejněna. Rád bych se zeptal těch fandů, kteří jsou zároveň členy výše zmíněné konference, jestli se tam příspěvky schvalují a jaký by mohl být důvod zamítnutí mého příspěvku.
Zprávu jsem posílal na adresu: nvda-dev na lists.nvaccess.org
Díky.

     Adam Mikulášek

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4638 (20091126) __________

http://www.eset.cz