[Fanda] televizní karta

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 26 13:29:11 CET 2009

Ahoj Jirko, díky moc za informace, to je super že se najde aspoň nějaká
cesta jak tohle rozjet, myslim že to obrovsky zvýší využitelnost tý
karty, když se s ní dá fungovat i na kabelovce popř. satelitu.
Ještě jedna věc, jak si se s tou kartou ke kabelovce připojoval? Taky
přes nějakej settopbox, nebo přímo kabelem ke společný anténě - či jak
to v tom baráku bylo řešený?