[Fanda] televizní karta

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 26 12:15:09 CET 2009

Zdravím na konferenci,
stal jsem se čerstvým majitelem televizní karty do usb, konkrétně jde o
Aver volar
HX.
Trošku se zatím peru s ovládáním, ale to ponechám stranou, spíš mne
zajímá jiná
věc.
Existuje nějaká možnost, jak řpes kartu chytit i programy jako HBO,
Viasat History
a podobně? Skrátka všechny ty co se vysílají běžně přes  kabelovku nebo
satelit.
Napadlo mě řešení, připojit tv kartu ne k anténě, ale k settopboxu,
který podporuje
karty jako Czechlink a tak podobně a umí tím pádem  dekódovat signál
kabelové televize,
ale nevím jestli je tohle řešení  proveditelné, jestli si karta s
takovýmto druhem
signálu dokáže poradit.
Jinak i na dodávanou malou skládací anténku chytám 15 programů,
povětšinou ve 100
procentní kvalitě, takže spokojenost, jen kdybych mohl  ještě nějakým
spůsobem rozběhat
tu kabelovku, nebo satelit, to by bylo  perfektní - smiles.