[Fanda] nová nvda

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 26 11:16:13 CET 2009

Zdravím.
S Eliškou to též běhá celkem slušně, ale faktem je, že to není pořád tak
pružné, jako např s wintalker voicem, či s hlasem od Galopu a nebo s
vestavěným espeakem.
Eliška přece jen má a asi bude mít pořád trošku pomalejší odezvu, takže při
rychlém psaní si člověk v podstatě moc neškrtá, protože Eliška nestačí
hlásit písmena. Nicméně při tom to možná zas tak nevadí, ale při normální
práci, kdy člověk potřebuje aby počítač reagoval co možná nejrychleji asi
není Eliška ta nejsprávnější volba, byť samozřejmě hlas je to krásnej a na
čtení mailů, či knížek je prostě fantastická.

----- Original Message -----
From: "David Pavel Bachmann" <davidpavel.bachmann na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, November 26, 2009 10:59 AM
Subject: Re: [Fanda] nová nvda

Zdravím, není nutné mít e-speak. Stejnou rychlost vykazuje NVDA i se SAPI4
Eliškou. Fakt hodně zrychlilo třeba v načítání mailů. Díky!
David Bachmann
http://davidbachmann.bloguje.cz
RSS: http://davidbachmann.bloguje.cz/rss.xml
ICQ# 199 828 042
Skype: tigger77607
From: "Miroslava Zavodna" <miroslavazavodna na seznam.cz>

Pepo, a to je teprve cvrkot, když jedeš na E-speaku. Já ho mám s NVDA
spuštěný a jede jako ďas. Odezva klávesnice je skvělá. Díky všem tvůrcům za
tak pěknou práci.
      Mirka