[Fanda] Skrypty pro Lingeu Lexicon

Středa Listopad 25 22:58:25 CET 2009

Dobré odpoledne,

o skriptech pro Lingea Lexicon verze 2002 se nedávno psalo v
konferenci JAWS-L, aktuální verze, doladěná na základě této diskuse,
je ke stažení na adrese

http://www.galop.cz/download/Lingea_Lexicon_2002_JAWS_skript_verze_2_3.zip

Připomínám, že jde o skripty pro předchozí verzi programu Lingea
Lexicon, současná verze 5 zatím oskriptována není.

Hezký den.

Michal Jungmann