[Fanda] Telefoní seznam 11.88

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Středa Listopad 25 21:01:27 CET 2009

Zdravím všechny. V odpovědi mi nebylo jasné, kde mám ten skype, dvě jeho
položky, zakázat. Jestli v programu skype, nebo v internet exploreru.
Pravda, podle mého, je však následující. Ve skype nemohu najít možnosti
internetu. V exploreru jsem našel nějaké doplňky, byly v nich i dva týkající
se skype, ale byly už zakázané. Tak nevím. Ona se ta stránka vůbec teď nějak
divně chová, tak že její dřívější, opravdu parádní využití, už není. Nebo, a
to je taky možné, že dělám někde zásadní chybu. Za případné rady děkuji. Ale
je určitě nutné se na tento vyhledávač podívat teď. Myslím, že se změnil.
Předem děkuji. A Blažek.
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, November 25, 2009 11:32 AM
Subject: Re: [Fanda] Telefoní seznam 11.88

---------- Forwarded message ----------
From: Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>
Date: 2008/12/8
Subject: Re: [Fanda] Vyhledávač 1188.
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz

Dobré odpoledne,

máte na daném počítači nainstalovaný Skype? Pokud ano, zkuste jít přes
menu Nástroje, Možnosti Internetu, karta Programy, tlačítko Spravovat
doplňky, v seznamu najít oba doplňky začínající slovem Skype a zakázat
je -- tabelátorem vždy o prvek dále a přepínač přehodit z Povolit na
Zakázat. V seznamu na  www.1188.cz se normálně zobrazují čísla
kompletní, ale pokud jsou aktivní uvedené Skype potvory, tak do textu
stránky zasahují -- u mne třeba s jejich "pomocí" nejsou čísla vidět
vůbec...

S pozdravem

Michal Jungmann