[Fanda] NVDA a některé úpravy

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Středa Listopad 25 20:52:21 CET 2009

Vážení,

pokud se typ ovládacího prvku uvádí až za jeho textem, tak je to podle
mě celkem jedno. Pokud stisknu v hlavním okně Alt nebo F10, obvykle se
mi otevře nabídka (chcete-li, menu). Totéž platí pro klávesu kontextové
nabídky. Takže můžu klidně pracovat a jestli potřebuju objasnění, tak mě
ta desetinka vteřiny či dvě nerozhází, pokud odečítač řekne menu nebo
nabídka - záleží na rychlosti žvatlafonu.

TomVal