[Fanda] Telefoní seznam 11.88

Středa Listopad 25 11:32:06 CET 2009

---------- Forwarded message ----------
From: Michal Jungmann <jungmann na braillnet.cz>
Date: 2008/12/8
Subject: Re: [Fanda] Vyhledávač 1188.
To: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz

Dobré odpoledne,

máte na daném počítači nainstalovaný Skype? Pokud ano, zkuste jít přes
menu Nástroje, Možnosti Internetu, karta Programy, tlačítko Spravovat
doplňky, v seznamu najít oba doplňky začínající slovem Skype a zakázat
je -- tabelátorem vždy o prvek dále a přepínač přehodit z Povolit na
Zakázat. V seznamu na  www.1188.cz se normálně zobrazují čísla
kompletní, ale pokud jsou aktivní uvedené Skype potvory, tak do textu
stránky zasahují -- u mne třeba s jejich "pomocí" nejsou čísla vidět
vůbec...

S pozdravem

Michal Jungmann