[Fanda] Nová verze Nvda je tu

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Středa Listopad 25 11:01:21 CET 2009

Zdravím fandové.
Včera byla vydaná nová oficiální verze NVDA.
Odkaz pro stažení je
http://www.nvda-project.org/download/releases/nvda_2009.1_installer.exe

Chtěl bych poděkovat všem, kteří mi pomáhali s českou lokalizací, s
novinkami a s příručkou.
Jmenovitě tedy s doladěním lokalizace mi tentokrát hodně pomáhali Tomáš
valůšek a Vítek alias Tapin.
Za obrovskou pomoc při překladu novinek bych chtěl poděkovat Lukášovi
Hosnédlovi. Neměl jsem na novinky příliš času a tak jsem přeložil jen část
novinek, které se týkají této nové verze, ale zbytek padl na Lukáše a
myslím, že se s tím popasoval doopravdy skvěle.
Za pomoc při tvorbě příručky bych chtěl poděkovat zejména Petře Láskové a
opět Vítkovi.
Byť byli poslední týdny dost hektické a náročné, myslím si, že  výsledek za
to rozhodně stojí.
Ještě bych rád poděkoval členům konference fanda, kteří mi svými názory
pomohli vylepšit finální lokalizaci.
Závěrem bych rád poděkoval peterovi Vágnerovi, který mi vždy trpělivě a
ochotně naslouchal, když se vyskytl nějaký problém a vždy mi pomohl problémy
řádně vyřešit. Též jsme spolu mnohokrát konzultovali správnost překladů a
vůbec, spolupráce s ním je doopravdy skvělá.
A ještě něco.
Uvítám jakékoli připomínky k příručce, k lokalizaci i k novinkám. Snažili
jsme se o co nejsrozumitelnější překlad, nicméně ne vždy se to mohlo podařit
a proto pokud by měl někdo nápad, jak co vylepšit, co eventuelně pozměnit,
co doplnit, rád to do příštích verzí NVDA zapracuji.
S pozdravem
Radek Žalud.