[Fanda] Nabidka Start ve Win7 se pry neda prochazet z kllavesnice ...???

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Středa Listopad 25 09:51:52 CET 2009

Ahoj,
tak kolega, kterému jsem přeposlal něco z toho, co jsme tu
prodiskutovali, to upřesnil - a zároveň děkuje za názorný popis.
Cituji: "Pak ještě existuje speciální program, který ji nahrazuje -
rozuměj když se dívám na dále uvedenou webovou stránku - jde o
jednosloupcové start menu, mkteré známe od Win95, Win98 jako
standardní - v XP už bylo dvousloupcové, pokud jsme si to přejinačili
( adresa:  http://www.csmenu.com/ ), a v tom jsem měl s klávesnicí
problém."
Miloš