[Fanda] NVDA a The Bat!

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Listopad 25 07:20:26 CET 2009

Dobrý den, chtěl bych se informovat, zda by do budoucna bylo možné ozvučit poštovního klienta The Bat! Je to můj dlouholetý oblíbenec, mám na něho licenci, umožňuje skrze The Bat! Voyager přenositelnost pro práci na dalších počítačích prostřednictvím flash sticku/tokenu, licence Professional je pro ZTP se slevou 30% za 890 Kč. Bohužel ani nejnovější verzi 4x se mi nepodařilo rozmluvit při čtení mailů a čtení zpráv na serveru. Přitom se vše tváří jako prostý text, ani volba editoru windows nezabírá. Zkoušel jsem použít fokus, nezabírá. Jediná možnost, jak si nechat přečíst mail, je označit celý obsah zprávy ctrl+a, vložit do schránky ctrl+c a pak si nechat přečíst obsah schránky nvda+c, což je dosti nepohodlné; Nemůžu editovat text přímo při psaní. Co navrhujete? Pak mne napadá leda spolupráce s vývojáři The Bat!, ale nevím, co by v tom mohl reseller, pan Marek Mikuš z Ipexu udělat. Mirek P.S. Meny i ikony mluví perfektně, na rozdíl od jiných sw.