[Fanda] plosne blokovanie stahovania - Re: Firefox v ohrožení

Josef Hlavinka hlavinka na braillnet.cz
Středa Listopad 25 00:44:08 CET 2009

Pane Jungmann, díky! Já jsem taky včera zkoušel hledat v nastavení a
pochopitelně, nenašel. Napadlo mě sice, podívat se do zabezpečení, na
vlastní úroveň, ale bylo tam toho k nastavení tolik, že jsem znechuceně
odešel. A taky jo! Ono je to skoro až na spodku. Takže děkuji!
Pepa H.

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
hlavinkaj na atlas.cz
Tel. 585223678, 608262594
Skype hlavinac
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, November 24, 2009 1:49 PM
Subject: Re: [Fanda]plosne blokovanie stahovania - Re: Firefox v ohrožení

Menu Nástroje, Možnosti Internetu, karta Zabezpečení, tlačítko Vlastní
úroveň, ve stromovém seznamu Nastavení šipkou dolů najít příslušnou
položku (Automatické dotazování při stahování souborů), šipkou dolů
přejít na Povolit, mezerníkem zaškrtnout a poté standardně tlačítky OK
uzavřít oba dialogy.

M.J.