[Fanda] Nabidka Start ve Win7 se pry neda prochazet z kllavesnice ...???

ladisek s.ladisek na seznam.cz
Úterý Listopad 24 21:51:28 CET 2009

zdravím
we vin sedum je dvousloupcové menu ale dá se normálně s klávesnice šipkama a
tabulátorem ovládat počáteční písmenka nevim sskoušel jsem v dobách
používání sedmiček ( před měsícem) a ktomu vyhledávacímu políčku podle mě
hledá nainstalovanej program na kterej se postaví a entrem odevře snad stačí
takto hezký den resp večer ladisek
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: "Fanda na Tereza. Fjfi. Cvut. Cz" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, November 24, 2009 6:46 PM
Subject: [Fanda] Nabidka Start ve Win7 se pry neda prochazet z kllavesnice
...???

Ahoj, Fandové,
dnes mi kolega líčil, jak si nainstaloval Win7 a zjistil, že nelze
přenastavit StartMenu na klasické - jednosloupcové, které většina z
nás používá. Prý dokonce se nedá to jeho nové StartMenu ani procházet
z klávesnice - nevím, zda myslel šipky nebo písmenky, počátečními
znaky programů - je prý také dvousloupcové, ale když napíšete nějaký
znak, snaží se Win7 tento program najít v nabídce start, ale nikoli,
že by tento program začínající určitým znakem rovnou spustil, ale jen
se na něj postaví, i když jeho název začíná počátečním písmenkem jako
jediným v nabídce start, což je rozdíl od předchozích verzí Windows -
v tomto případě se tento program rovnou spouští. V druhém sloupci se
prý zobrazují k příslušnému programu, na kterém stojí kurzor,
naposledy editované, spuštěné dokumenty. Stará klasická nabídka start
se dá do systému přidat pomocí jakési utilitky cs menu, která je kdesi
ke stažení. Tak nevím, co je na tom pravdy - je mi to trochu v
rozporu, co jsem třeba na Technetu o Win7 četl, kde se psalo, že lze
nastavit klasické StartMenu (záleží, čemu říkají klasické - že by už
klasikou bylo dvousloupcové menu z XP a Vist?). Takže se těším na to,
že nám to někdo, kdo už Win7 používá, dá na pravou míru.
Miloš