[Fanda] Nabidka Start ve Win7 se pry neda prochazet z kllavesnice ...???

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Úterý Listopad 24 19:19:43 CET 2009

A byl sis to v nějakém obchodě zkusit? Win7 teď běží na všech nových
compech prodávaných v krámech, stačí zajít do Datartu nebo podobných
velkoelekter.

TomVal