[Fanda] plosne blokovanie stahovania - Re: Firefox v ohrožení

Úterý Listopad 24 10:21:47 CET 2009

> tak co si s tím má počít nevidomý uživatel - začátečník?

Uživatel - začátečník má myslím v zásadě tři možnosti:

1. pořídit si počítač od rozumné firmy, která mu Internet Explorer
řádně nastaví,

2. zeptat se v konferenci, jak lze problém řešit, nebo

3. nadávat na zlý Microsoft a dělat ze sebe troubu.

Každý nechť si vybere, co mu vyhovuje...

S pozdravem

Michal Jungmann