[Fanda] plosne blokovanie stahovania - Re: Firefox v ohrožení

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Listopad 23 21:46:37 CET 2009

Navíc, když mu to dělají servery, kterým věří a chodí na ně často,
může udělit výjimku. Určitě je lepší pár kliků navíc, než mít
zablešený počítač. Že se trojani množí přes weby je známá věc.
Mirek