[Fanda] plosne blokovanie stahovania - Re: Firefox v ohrožení

Adam Mikulášek mikulasek na centrum.cz
Pondělí Listopad 23 20:24:32 CET 2009

Zdravím,
     ale koho to napadne? Jestli je to někde schované v pokročilých
nastaveních, kde je fůra různých dalších položek, že by se v tom čert
vyznal, tak co si s tím má počít nevidomý uživatel - začátečník? Jediná
možnost, jak se mi toto podařilo obejít, je přidání spříslušného serveru do
zóny důvěrihodných zdrojů, ale je to podle mě zbytečné obtěžování uživatelů
v důsledku vysoce paranoidního přístupu Microsoftu k bezpečnosti ne jen na
internetu. Mimochodem, používám 64-bitová Windows 7, ve starších verzích
Windows se to možná chová jinak. Mimochodem, dokonce jsem někde četl, že
údajně Visty a Windows 7 nepovolí nainstalovat ovladač, který není podepsaný
Microsoftem. Jestli je tohle pravda, to už překračuje podle mého názoru i
obchodní zákoníky většiny zemí, protože Microsofti tak můžou vesele
diskriminovat určité výrobce hardwaru, se kterými nemají nejlepší vztahy.

     A M

     Adam Mikulášek