[Fanda] MIDI kabel ke klávesám

Daniel Sobota daniel.sobota na nextra.sk
Pondělí Listopad 23 20:19:34 CET 2009

Zdravim,
Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze staci obicajna stara petkolikova
nahravacka od kotucaku na midi. Ale pokial chceme normovanu kvalitu, tak
prosim moze sa kupit aj novy principialne rovnaky kabel. Kazdopadne
suciastky sa tam nedavaju ziadne, ide o ciste prepojenie pinov a o dobre
tienenie.
S pozdravom
Dano