[Fanda] plosne blokovanie stahovania - Re: Firefox v ohrožení

Pondělí Listopad 23 19:54:55 CET 2009

Dobrý večer,
týmto pádom to mám nastavené správne a ani som netušila, že takáto vec v IE
existuje, preto som tak na to pozerala neveriacky. Lebo mne to vôbec
nerobilo.
Božka
KONTAKTY:
WEB: luthy.webranet.sk
RSS: http://luthy.webranet.sk/feed/
TWITTER: www.mikroblog.cz/luthy
ICQ: 215367859
SKYPE: boziatko
MAIL: gogolakova na nextra.sk
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, November 23, 2009 7:51 PM
Subject: Re: [Fanda]plosne blokovanie stahovania - Re: Firefox v ohrožení

Dobré odpoledne,

ve výchozím nastavení Internet Exploreru se takto chová stahování
libovolného souboru již někdy od verze 6, leč stačí v nastavení
jednoduše změnit položku "Automatické dotazování při stahování
souborů" na "Zapnuto" a je po problému, dialog s dotazem na uložení
souboru se normálně začne zobrazovat... Jak prosté, milý Watsone...

S pozdravem

Michal Jungmann