[Fanda] Hledá se rozumný mirror pro Audio Nový Zákon

Václav Toul toul.vasek na seznam.cz
Pondělí Listopad 23 19:54:28 CET 2009

Rád bych si torent stáhl, odkaz tu vidím, ale žádný torent tu instalovaný nemám, je nějaká možnost, jak se pak do souboru dostat s Total Commanderem s licencí?
S pozdravem a díky Vašek
Václav Josef Toul
mobil Vodafone: 777 991 468
e-mail: toul.vasek na seznam.cz
univerzitní: cracatit na mail.muni.cz
Skype soukromý: cracatit2006
Skype práce: vaclav.toul.2008
ICQ pouze po 20:00 večer: 468 285 396
Nick: cracatit

----- Original Message -----
From: "Peter Vágner" <pvdeejay na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, November 23, 2009 7:11 PM
Subject: Re: [Fanda] Hledá se rozumný mirror pro Audio Nový Zákon

Dobrý deň,

Dňa 22.11.2009 17:12, Peter Vágner  napísal:
> Dňa 22.11.2009 16:05, Tomas Valusek napísal:
>
> Ak sa vám zdá dosť prijateľná moja ponuka o seedovanie, môžete vytvoriť
> torrent. Zo začiatku by ste seedovali len vy, hoci by to nebolo 24/7 a
> potom, ako by som získal celú kópiu by som to nechal spustené, kým mi to
> podmienky dovolia.

Priatelia, ak si aj vy chcete stiahnúť spomínaný audio záznam vo vysokej
kvalite, tu je torrent:
http://torrage.com/torrent/E34131E97201208921C574A843B935737BCF8887.torrent
Pozor, možno v niektorých emailových klientoch sa odkaz zalomí.

PV

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4630 (20091123) __________

http://www.eset.cz