[Fanda] plosne blokovanie stahovania - Re: Firefox v ohrožení

Pondělí Listopad 23 19:51:36 CET 2009

Dobré odpoledne,

ve výchozím nastavení Internet Exploreru se takto chová stahování
libovolného souboru již někdy od verze 6, leč stačí v nastavení
jednoduše změnit položku "Automatické dotazování při stahování
souborů" na "Zapnuto" a je po problému, dialog s dotazem na uložení
souboru se normálně začne zobrazovat... Jak prosté, milý Watsone...

S pozdravem

Michal Jungmann