[Fanda] Kam ukládá AVer TV 6 karta?

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pondělí Listopad 23 19:40:05 CET 2009

Zdravím,
položka úložiště, znamená místo kam se ukládají nahrávky. Jinak se musí
proladit každá možost zvlášť. tj. Analogová tv a digitální tv. Můžete použít
skutečně to tlačítko přeskenovat.
Honza

----- Original Message -----
From: "Blažkovi" <tonblazek na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, November 23, 2009 6:43 PM
Subject: Re: [Fanda] Kam ukládá AVer TV 6 karta?

Zdravím a děkuji za odpověď. Po přečtení této zprávy jsem se do toho menu
podíval. Snad jsem nic nerozhrabal, když jsem nic neuložil. Ale našel jsem
tam co se týká toho skenování vlastně položky dvě. Přeskenovat a další tab
byl něco jako aktivovat skenování. Jaký je v tom rozdíl? Abych mohl
přeskenovat digitální televizi, musím v ní být přepnutý, nebo se to dá najít
někde mezi položkami bez ohledu na kterou televizi jsem právě přepnutý. Ono
to celé menu, podle mne, funguje tak nějak trochu divně. Někdy dělá tab
totéž co šipky a někdy zase ne. Je to ode mne asi hodně neodborné, ale jinak
to napsat neumím. Pokud by mi někdo k tomu nastavování mohl ještě něco říct,
budu velmi rád. Např. našel jsem tam položku úložiště, ale když jsem se na
ni chtěl lépe podívat, prostě už tam nebyla. Tak předem děkuji za rady a
pochopení. Manuál sice mám, ale je v angličtině. Jiný jsem nenašel. A
Blažek.