[Fanda] Hledá se rozumný mirror pro Audio Nový Zákon

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Pondělí Listopad 23 19:11:54 CET 2009

Dobrý deň,

Dňa 22.11.2009 17:12, Peter Vágner  napísal:
> Dňa 22.11.2009 16:05, Tomas Valusek napísal:
>
> Ak sa vám zdá dosť prijateľná moja ponuka o seedovanie, môžete vytvoriť
> torrent. Zo začiatku by ste seedovali len vy, hoci by to nebolo 24/7 a
> potom, ako by som získal celú kópiu by som to nechal spustené, kým mi to
> podmienky dovolia.

Priatelia, ak si aj vy chcete stiahnúť spomínaný audio záznam vo vysokej
kvalite, tu je torrent:
http://torrage.com/torrent/E34131E97201208921C574A843B935737BCF8887.torrent
Pozor, možno v niektorých emailových klientoch sa odkaz zalomí.

PV