[Fanda] Firefox v ohrožení

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Listopad 23 19:00:25 CET 2009

Jarku,
příště vkládejte přímý odkaz na článek; vložíte-li odkaz ve tvaru, jak
jste to udělal Vy, dáte odkaz jen na server, takže takovým způsobem se
po odkliknutí odkazu zobrazí jen hlavní stránka onoho serveru, nikoliv
článek samotný a s takovou vágní anotací, kterou jste poskytl asi těžko
někdo článek vůbec bude hledat.
Co se týče onoho ohrožení, nepůjde dle mého o nic horšího, než o nějakou
statistiku podílu uživatelů IE a Firefoxu, takových už za ta léta
konkurence browserů bylo, jéjej:-).
Martin.