[Fanda] Kam ukládá AVer TV 6 karta?

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Pondělí Listopad 23 17:26:10 CET 2009

Zdravím,
no, úplně jsem nepochopil o co konkrétně Vám jde, protože tak, jak píšete to
ani není složité. Vy když budete vědít, že se současné kanály přestěhovaly
jinam, tak prostě dáte přeladit, a software zkrátka původní nastavení
přepíše a použije do budoucna už jen to nové nastavení. Dá se to mazat v
softu jako nastavení. Při prvním spuštění byl vytvořen profil, ten se dá jak
výše zmíněno přeladit, nebo prostě vytvořit nový. Posléze se jenom přehodí v
případě potřeby v nastavení AverTV6. Ovšem jestli se současné kanály budou
stěhovat jinam, tak potom nemá smysl je udržovat a prostě se dá tlačítko
"skenování kanálů". Ovšem na druhé straně uznávám, že já na to ještě fous
vidím a tak nevím, jestli nějaký kecač s tímto softem rozumně jede. NVDA
bohužel nic moc. Po vyhledání ano, pozor! Musíte dát před "OK" ještě
"Použít". Jinak se vám nové nastavení ztratí.
S pozdravem
Honza

----- Original Message -----
From: "Blažkovi" <tonblazek na seznam.cz>
To: "fanda" <fanda na tereza.fjfi.cvu.cz>
Sent: Monday, November 23, 2009 4:39 PM
NVDA zdá se nic moc.Subject: [Fanda] Kam ukládá AVer TV 6 karta?

Zdravím vás, fandové. Předmět této zprávy je v podstatě dotaz na ty, kteří
tuto kartu vlastní a vědí o ní víc než já. Přibližně za týden v mé blízkosti
začne pracovat digitálně náš hlavní televizní vysilač. Karta někam uložila
dříve funkční naladění digitálního vysílání. Potřeboval bych tyto údaje
smazat a nahrát nové. Nevím, ale kde jsou stanice uloženy. Mohu jejich
uložení Volit? Něco jako procházet, nebo má karta stabilní místo, kam
kmitočty a jejich jména, myslím názvy stanic, ukládá? Pro úplnost dodám, že
mám tuto kartu dva roky, na počítači mám Windows X P home a můj odečítač je
Jaws 8. Za co nejpodrobnější radu, jak z toho, předem děkuji. A Blažek.